Wprowadzenie medytacji i mindfulness do programu nauczania.
Wydaje się, iż każdy wie, czym zajmuje się drukarnia. Zakłady poligraficzne rzecz jasna w ogromnej mierze wykonują druk rozmaitych materiałów prasowych i publikacji książkowych – jest to wyraziste i nadal stanowi najważniejszy obszar aktywności takich firm. Niemniej jednak aktualnie nie jest to wszystko, a wiele zleceń, jakie otrzymuje każda drukarnia stanowią także materiały promocyjne czy marketingowe – sprawdź ANCHOR. Wszelkie z nich podzielić wolno z grubsza na dwie grupy: te o niewielkich formatach i te, których rozmiary są zdecydowanie większe. Kiedy tak właściwie mowa o tych pierwszych, na pewno należy wymienić ulotki, foldery czy gazetki, a także upominkowe notesiki, kalendarze lub wizytówki, te drugie zaś to głównie plakaty, jednakże coraz częściej w celach reklamowych wykorzystuje się billboardy i bannery – przedmioty o pokrewnych funkcjach, jednakże różniące się od schematycznych plakatów przede wszystkim rozmiarami – są o wiele od nich większe, osiągając czasami kilkanaście czy też również nawet kilkadziesiąt metrów kwadratowych, nieraz również drukowane są nie na papierze, a innych tworzywach.
1. Otwórz link
2. Zobacz więcej
3. Sprawdź teraz
4. Przeczytaj to
Rola nowoczesnych technologii w edukacji.